Pobočka Praha | Pobočka Zlín | Opravy tabletů | Pronájem počítačů a IT techniky | Profesionální videa DRONEM

servis-pocitacu-brno.cz

Postup spolupráce při servisu počítačů

V rámci zpřehlednění a zprůhlednění celého procesu servisního zásahu jsem v několika stručných bodech sepsal, jakým způsobem probíhá klasický servisní případ.

  • první kontakt prostřednictvím mailu, telefonu (WhatsApp, Viberu)
  • evidence vašich kontaktních údajů a stručného popisu problému
  • v případě volných časových kapacit spolu domluvíme všechny detaily - místo a čas předání, cenu apod.
  • pokud jsem časově plně vytížen, všechny informace po vašem souhlasu okamžitě zasílám technikovi
  • servisní technik vás v nejbližší možné době kontaktuje a domluví s vámi všechny podrobnosti - dobu a místo předání, orientační cenu a další informace
  • po předání buď já nebo technik problém vyřeší a obratem vás kontaktujeme s informací o vyřízení zakázky

Z časových důvodů nejsem schopen realizovat všechny servisní zásahy. Spolupracuji se spolehlivými lidmi, odborníky ve svých oborech, kteří jsou do práce zapálení stejně jako já a pro Vaši spokojenost udělají maximum.

Těším se na případnou spolupráci.

Firmy, SEO služby a školení

Výše uvedený postup platí především u servisu počítačů pro konkrétní koncové zákazníky. U firemních zákazníků, zájemců o školení nebo SEO služby preferuji vždy individuální přístup na míru požadavkům zakaznika.

Obr. 1.: Nabízíme kvalitní služby za dostupné ceny

V případě otázek se na mě neváhejte kdykoliv obrátit, jsem vám plně k dispozici.

© 2017 servis-pocitacu-brno.cz | Servis PC Brno | Mapa | Kontakt | Poučení | Reference | SEO by vaclavmalek.cz

Jste spokojeni s našimi službami? Můžete nás dále doporučit na sociálních sítích.